Töntarna

Så häng dom högt Så häng dom långsamt Men häng dom högt Jag kräver hämnd En tidig morgon Född till tönt Så lägg dig ner och sov, lilla syster Bara lägg dig ner och bida din tid nu Jag vet, du vet vad som måste ske nu Jag tror stenhårt på din plan Häng dom högt, häng dom högt När du grät på festerna Var jag aldrig bjuden in Du föll isär inför gästerna Jag byggde upp dig bit för bit, igen Bit för bit, igen Bit för bit, igen Så blev jag expert på att vänta själv Man vänjer sig snabbt, man väntar på nån Glasögonormen reflekterar ljus, skjutsar dig hem, villkorslöst Bakpå min cykel höll du mig, som i kramp Du landade hårt, du var nog alltid sjuk Lägg dig ner nu och sov, lilla syster Bara lägg dig ner och bida din tid nu Jag vet, du vet vad som måste ske nu Jag tror stenhårt på din plan Häng dom högt, häng dom högt När du grät på festerna Var jag aldrig bjuden in Du föll isär inför gästerna Jag byggde upp dig bit för bit, igen Bit för bit, igen Bit för bit, igen Bit för bit, igen Bit för bit, igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0