Efterklang

sitter och jobbar och klockan har runnit iväg, samtidigt har jag tittat på en timme med danskarna från Efterklang på svt2 ikväll. det är ett riktigt bra band. och jag som länge gillat deras musik skall nog nu entligne beställa något av deras album. minns att jag såg dem 2004 någonstanns och att ljudbilden var enorm. samtidigt kan man inte heller låta bli att dra tankarna till "moder jords massiva".. kanske är det så att hösten är här igen... jo, till alla som har tillgång till dator (dvs de flesta, gå in på svt play ohc kolla in timmmen med Efterklang om svt lagt upp det..)

Kommentarer
Postat av: Kalm

Det lät ju riktigt lovande det där, måste jag kolla upp!

2008-09-16 @ 09:36:25
URL: http://joonae.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0