Sol I Sinne Brun Inne.

Har haft en helt grym helg.
i Torsdags (ledig) satt jag med mina vänner i en park nedan för ett gäng döingar och drack rödvin och kasta freesbee.
sen va jag ute och kollade lite band,sen lägdags i en varm och skön säng.

Fredagen startade tidigt då jag satt vid kvilletorget, drack kaffe och åt en bulle i solen vid 07:40 tiden. sen dags att sätta igång att jobba. Efter jobbet blev det picknick vid ramberget och satt där och kollade ut över Göteborg. sedan blev det at åka till nästa jobb. men hade det trevlgit på jobbet.

Lördagen startade med
Kaffe & muffins på väg in till Göteborg där jag gick ovan för näckrosdammen. ner in mot stan tog en promenad och åkte sedan till emmaus, köpte en back för mina lp´s och  en fin gammal sollampa som ajg ska göra om till en vanliglampa.  efter det blev det sol och häng  ute i det gröna efter det blev det en sväng till slottskogen, där blev det picknick och kubbspel. sen var jag tvungen att åka och jobba
nu jobbar jag och hinenr även med ltie mailande som msåte göras.


jag har hittills haft en jävlgit bra helg:D

Imorgon ska jag hänga i solen äta vattenmelon och kanske kolla lite seckondhand


jag har även hittat ett par jävlgit snygga skor som ja eventuellt ska köpa tror det är ett måste<3


/CRX


Kommentarer
Postat av: gosia

bra att du har det bra kram

2008-05-11 @ 10:45:42
URL: http://sunfeather.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0