2000 light years from home

Jag sitter nere i värmen i Spanien det e varmt och skönt, ska nog snart sätta mgi och läsa ltie skolböcker i solen.
det e trevlgit att vara här men faktum är att något hänt.
har träffat en person nu i några månader, en väldigt fin och söt person. Lina.
och nu innan jag åkte så var jag lite sjuk i influsnea då var jag hos henne hela veckan och blev ompysslad, och vi hade det jätte mysigt. så nu sitter jag nere i värmen och faktiskt längtar hem, och jag saknar henne. känns skumt
och vi kommer inte heller ses på en månad så man får gå och längta till april.

spännadne och man får se va som händer..

i övrigt tycker jag att Håkan Hellströms nya e fin, The Kills ny album e också grymt bra.
PAcific´s album kommer nog växa lite mer.
sen får vi se


ha det fint//Cherry Red


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0