nattinatt

Ljud, du gråter tyst i sömnen

Ljud, jag kan höra dina ord.

Åh du säger samma saker som du sa igår natt

darrar dina läppar och befriar ett tyst skratt.


Jag glömmer skuggorna i taket,

jag glömt allt som är tid.

droppar på ditt fönster ett ljus fladdrar förbi


Jag tror att jag vill klä mig,

I din hud, tror jag att jag vill klä mig,

i din hud


Du jag viskar tyst, du vaknar!

Du får jag röra vid din hud?

du tittar upp med sömning blick,

jag ställ för många frågor,

jag vill bara veta hur man gör för att bli som du


Hur bär du alla dom där åren,

Utan att det syns?,

Som om själva tiden gett dig en kyss


Kommentarer
Postat av: granne

det bor en turism-tjej hos dig nu på rönnvägen. flummigt.

2008-01-25 @ 04:01:52
URL: http://sunfeather.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0