Kalmar Högskola Ett skämt

Man har länge gått och varit irriterad på ubildningen
Music Management.
Nivån är låg. jag kan i vissa tillfällen tycka att det är okej att nivån är låg med
tänka att jag istället för att plugga förra terminen jobbade, ok jag har två tentor som ajg väntar svar på om jag klara eller inte. men med tanke på att det var i mitten av januari jag gjorde dem så skulle man nsätan kunna kräva ett gokänt på dem. för man ska väl inte behöva vänta i över 6 veckor på resultatet??

Music Mangement på BBs ska knyta an till branschen, ofta skolan gör det. det är en själv som för göra det.
När jag pratade med en vän som läsr 3e året och han ville ha hjälp med att hitta praktikplats, då fanns det enlgit kursansvarig ingen plan för det och ingen hade sammanställtnågon för att et var så mycket jobb med det?!?! HOST* 

När jag fixade så att jag var på skivbolag nu i höstas, fikc först grönt ljus för det sen ändrade dom sig och sa NEJ, jag struntade i vilket och de sluta med att en dag senare ringer den dåvarande  programansvarige och säger att han hittat ett boförlag som BBS SAMARBETAR MED... Hyckleri...

Sen ´ska jag skriva tenta nu på fredag, i en kurs som jag faktiskt inte vet vad den handlar om riktigt, lite luddig så men inget svårt.

Dock är TENTA tiden 13:30-17:30.  alltså måste jag vänta till efter lunch med att skriva en tenta.
jag som jobbar med annar och faktiskt planerar mina dagar ska inte behöva vänta tills tisdag 16:00 för att få reda på att min tenta tid är så sen, specielt med tankte p åatt avregistreringen för tentan skall senast ske 2008-02-18

Efter som vi alla som ska skriva tenta (800st, som svar när jag påpeka HIK´s brister) har sen kursstartenb haft den 22/2 som tenta datum tycker man ju att de skulle kunna planera lite i alla fall. ..

Det är itne första gången man funderar på att hoppa av. men ibland e de skönt att nivån e så låg d¨jag jobbar, men
i rent utbildningssyfte så skulle jag någ avråda folk att söka till BBS på Kalmar Högskola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0