VECKANS LÅT- Panda

Var hemma I Göteborg i helgen, var helt underbart.
men nu är jag i Hultsfred, vill åka till Göteborg igne, men ännu mer Stockholm faktiskt.

Svårt val med veckans låt idag men de nominerade är

Kent-Ingenting
Singeln släpps imorgon, riktigt bra danslåt, och Sticky Fingers dansgolv är itne att leka med, och Kent lyckas ta sig hit nu. bra. Tack

image2
                                                                       


Shiny Toy Guns- Le Disco
Skulle sett dem i sommras, men de stälde in?
synd, bra dansat musik, favoritlåten är ah Le Disco

image2
                                                                              



Taken By trees- Only Yesterday
Spelar På Södrateatern i Sthlm ikväll. hade gärna varit där och myst.
men får nölja mig med hennes myspace.



image2
                                                                              


Dungen-
Panda
Vad fan ska jag säga, helt underbar låt och jag och mina kära vänner och bror hade vinkväll i fredags
och till denna låt blev allsång:)

image2
                                                                       


Veckas låt är Inte:
"Ingenting" för den släpps inte för än imorgon, såden får vänta
"Le Disco" De ställde in i sommras
"Only Yesterday"  Hade definitivt kunnat vinna, men då hade jag nog behövt sitta och kyssas på södrateatern istället för framför datorn.  (och nu säger en kär-vän till mig att hon dessutom gjorde bort sig genom att förska spela svår, "inte Okej" (S.t) )




Veckans låt är:
"PANDA"
roligt och man blir glad av den. mer avancerat behöver det inte vara.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grym blogg.

2007-09-16 @ 23:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0