Kent- Ingenting

Japp vaknade av sms imorse, eller mer tlesamtal.
En röst som sa att Lyssna på "Ingenting" Vilket jag lyckats göra hela helgen. även dansat till.

"I Hangesta hill
blinkar tv-ljusen
jag gör vad jag kan, drömmer mig bort
I hagnesta hill bland dom identiska husen
rycker vi till, reklamen avbryts för sport

Ingenting, först kom ingenting
sen kom ingenting
sen kom ingenting
Men ingetting är

Dom jävlarna tog oss
en efter en, dom ljög och bedrog oss
för sanningen
Dom jävlarna tog min älskling där
Från krönet av kullen kan jag se
min förlorade själ

Jag ska göra någonting
jag ska slå er med häpnad
gå över en gräns
Jag ska bryta mig ut
jag älskar det så
som att var beväpnad
och under belägring kan jag skjuta mig ut

Ingenting, först kom ingenting
sen kom ingenting
sen kom ingenting
Men ingetting är

Dom jävlarna tog oss
en efter en, dom ljög och bedrog oss
för sanningen
Dom jävlarna tog min älskling där
Från krönet av kullen kan jag se
min förlorade Värld"



SÅ här kommer även "Tillbaka till Sammtiden" att se ut


image2

/Cherry Red X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0