Hemska minnen- VAPNET

Sitter och hänger på myspace under lunchen, och blev lite sugen på att lyssna på
Jens Lekman,  slår in det i sökfunktionen men av någon annledning kommer Vapnet upp i stället.
Vilket väcker hemska minnen från i sommras. Minnen som jag precis lyckats förtränga. 

  Det var en fin dag under Arvikafestivalen. jag och mina vänner hade sutttit vid vårat läger och uppenbarligen druckigt några öl och var på väg in till festival området för att kolla lite band.
Efter ha sett VapnetRookiescenen under Hultsfredsfestivalen något år tidigare så kändes det som om det skulle bli en skön återupplevelse.
MEN NEJ.,

Ett så fruktansvärt uttråkat band trädde in på scenen. med en blick i ögonen som bara kunde visa på att någon hade tagit deras själar och bytt ut det mot tristes och elände.
Jag gick efter två låtar, men det var en oerhörd smärta att stå där under de två låtarna. ingen hade kul, inte publiken inte bandet.
Hoppas innerligt att de bara hade en av sina sämsta dagar i livet.
Nu har jag i alla fall hittat Jens Lekman och ska sätta mgi och lyssna på det.

image2
(De ser ju inte lyckliga ut)

/Cherry Red X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0