Gammla Minnen.

OJ OJ OJ
idag blir det ingen låt.
men satt vid min gammla gammla dator och hittade en gömd mapp, med masa gammla låtar och dikter jag skrivit hahaha..

här kommer en so jag skrev om en riktigt fin sommar dag en vän och jag hade:):)

LYCKAN SITTER STILL

  

Med röd falufärg och blå och solig himmel

vid fiskestugan på bryggan. Där sitter lyckan.

Fyra glada ögon och två sammansvärjade

leenden

och blickar som flyr upp mot solen

och utöver havet.

Dom flyr iväg tillsammans med samma dröm & mål

och en vind måste ha knytigt o blandat ihop

deras hår.

Och ett taskigt svagt räcke skymtas till

däremot kan man bara luta sig emot lite lätt

men det gör inget för där borta finns bara

lyckan med sina lätta tankar.

-----------------------------------------------

sen en annan, om samma vän...

(untitled)

Its raining now

the streets pas me by

Like the sun is gone, I followed you

I moving on in something darker

I cant find my way


I tried to call you once

But you didn't dare to answer

And I would never open 

den blev nog aldrig färdig?


/CRX


Kommentarer
Postat av: Hemlig

Va duktig du e gubbis. Du ska få läsa mina någon dag

2007-09-19 @ 09:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0