Dagens Låt: Like a Rolling Stone

Där fick jag rätt i nyllet,
sitter på en tenta som jag inte pluggat till, skulle kunna svara på halva känns det som, men inte riktigt säkert. och orkar inte göra något när jag ändå inte kan få in alla poäng jag måste ha för godkänt.
Ännväre är när jag inser att jag blivit lurad av hon i affären. de jag hade räknat med var en 10kr visade sig att vara
1kr, itne för att 9kr är hela världen men en morgon som denna vill man absolut få sitt morgon kaffe, attans.





sov sjutk gott i natt ochj alldeles innana jag vaknade
drömde jag att jag var på väg ut till mina föräldrar, jag satt i våran gammla opel som vi hade när vi var små (tror den var från 60-talet) satt där bak med min mor som lärde mig att spela "Like a Rolling Stone" Riktigt bra dröm. va som att va liten igen:)

/Cherry Red

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0