MTV+ jobb + jobb, men hemma nu

Har varit en lång dag idag,
va på MTV i morse med The Je Ne Sais Quoi
De va me i MTV Phaser, sänds nästa torsdag klockan 18-20.

övrigt idag har jag suttit och jobbat med lite allt möjligt,
r även gjort lite Management jobb för The Fume, de som jag burkar jobba me.
fixat in så att "Empty Touch" spelas på lite fler radiostationer.


nu är jag kommit hem.

//Cherry Red X

------------------------------------------


Låt oss fly, låt oss segla bort

Sail up for grace igen

Varje dag som jg var borta

Du vattna mina blommor


Låt oss fly

Clownerna har gått till jobben nu

Solen har gått upp

När du kommer och flyger

Kanske dina kinder blir rödare

Än Förr

Men jag går där uppm ser jag båtarna,

Bilarna, jag ser ångest jag ser ångest


Ta min hand, ta min hand

Jag har sett dig fall i så många andra fall

Sett dig fall, sett dig falla

Och jag hoppas att du ser mig

Ta min hand ta min hand

Innan morgonen blir ny

Låt oss fly


Och jag älskar dig


Och jag älskar dig



Jag älskar dig

Och jag älskar dig


Ta min hand

Ta min hand

Ta min hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0