I Nagelklipparnas värld

 Figurines, Silversun Pickups, Kaiser Chiefs och 120Days Det är ordningen på banden jag lyckades få sett under lördagskvällens räd.

Dagen idag har varit underbar.
vakna upp av ett sms, "Breakfus at café string at 11:30" alla kom dit klockan 12,00 jag med.
tog sen en promenad runt på söder. ritkigt fint.
sen stack jag ner till t-centralen. kolla lite i kulturhuset. köpte en bok.
och något så efterlängtat som en nagelsax. king.
hittade dessutom ett perfekt "kitt" med både nagelsax,fil och en pinsett i ett fint och smidigt litet läder ettui. kommer passa perfekt i min nessesär

image2




dock skrattar jag lite åt mig själv då jag tänkte perfekt med ett litet ettui saxen tar ju sådan platts. men ettuit tar ju störreplatts åtminstonde lite.


Detta hade tänkt att va det mest ansträngande jag skulle gjort ikväll, men drar nog en svägn till Järnet och kollar på mackan som vänder plattor ikväll.
så  precis just nu så ska Lotta Person få guida mig in i nagelklippar djungeln
image2

//Cherry Red X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0