helgen i kort

Nu är helgen slut.
imorgon får jag nycklarna till lägenheten.

Helgen har varit jätte bra.
Fredagen spenderade jag med L. vi hade lite vänner hemma hos henne och grillade.
sen lördagen vaknade vi och hon fick packa färdigt sina saker, medans jag var och handlade frukost till oss. sen for vi ner på stan, satt på en bänk och pratade, skrattde ohc pussades. sen lunch på ett konstigt salladsställe.sen kom hennes kompis och vi tog en glass. sen efter deet tog hon bussen til flygplattsen och är bortrs en vecka nu. längtar faktist redan, jätte mycket...

Sen efter de for jagtill mina vänner där vi satt mitt i stan på ett berg och hade pciknig, roséevin och sådant gott. 4män i kavaj, ett gäng romantiker.
efter de blev de en sväng på andralånggatan.
efter de gick vi på skogs-rave... de va väl så där men ganska lustigt.sen blev de lite efterfest och nu sitter man här en söndagkväll, bakat en äpple&hallon kaka till min mor på morsdag. så snart fika. men hjälp va ja saknar L. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0