Gårdakvarnar Och Skit

Livet förändras, var jag än går och det kommer kanske, inte alltid va vi två bara så länge det finns stjärnor över oss och bara så länge våra hjärtan klarar av att slå Den här pojken har aldrig riktigt sett nån i ögonen och jag förstår om du skulle träffa nån bättre sen men månen är död när jag tänker på det och himlen är gjord av sten Så många broar jag bränt Ingen tog mig riktigt över, nej men jag går inte isär när jag går med dig Jag vet ett berg dit jag brukade gå det är så vackert där Nästan som en tavla nästan som en tavla över rätt och fel för man ser gårdakvarnar men man ser skiten med... Jag har inga starka armar att bära dig på Jag är inte mycket, inte mycket att titta på Men du kommer aldrig behöva ljuga igen och du kommer aldrig behöva se mig, ligga död på vägen... Så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över, nej men jag går inte isär när jag går med dig Så många vänner jag känt Ingen som jag riktigt behövde, nej Jag har aldrig varit normal bara när jag går med dig Så många broar jag bränt, men jag går inte isär när jag går med dig

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hoppas du får en underbar dag! =)

2008-07-09 @ 09:42:42
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: h

hm... Håkan, eller hur? I like.

2008-07-09 @ 09:48:56
URL: http://protector.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0