IDIOT..Tecknik och helvete

Fan jag blir så arg.
Jag är så jävla dum i huvudet
har fixat domännamn förhemsida och mail. men hur fan gör man sen????????

FAAAN SKJUT MIG....

det glada är att jag snart ska hem till göteborg, inte nu till helgne men nästa.
ska ha massa möten som de verkar-- möte me bandet etc. och förhoppningsvis med min data vän:)

sen kommer även en av världensbästa Emma hem från frankrike så vi ska ses:)
blev sjukt glad för den nyhetem:)


men jävla internet grejjer-.
fick även tillgång till klciktrackkontot idag..
och självklart är jag lika dumihuvudet där och fattar inte ett piss...
snälla internet go back to  -98 då vi var bästa vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0