För En Lång Lång Tid.

Ligger och funderar.
har varit ute i vårsolen och promenerat idag.

På lördag ska jag spela skivor i kalmar, under Hultsfreds Turnén. Hästpojken och ett härligt gäng från Hultsfred anordnar Hultsfréds Turnén där. är SJUKT peppad:D

Fick även erbjudande om att åka med och jobba med Doktor Kosmos turnén. vilket vore riktigt roligt. måste dock fundera underdagen och kvällen och se om jag verkligen hinner med det.. gentligen gör jag det inte. men dumt att missa tillfället och en så kul grej, så troligtvis kommer jag att göra det:)

då kommer jag dock missa ett rum med piano och måleri i några veckor. vilket är ett rum som jag verkligen trivs i.
visst är det så att tidne går fort när man har roligt!


//Cherry Red X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0