16/8 1977

En liten påminelsse'.
imorgon Torsdag är det 30 årsedan The King dog, En stor stjärna och musikprodukt.
som man definitivt borde skänka en tanke imorgon. glöm ej.

Min egna relation till Elvis Presley förutom att jag lyssnat/lyssnar på honom. går väl hand i hand med min fars relation. då min far är ett stort elvis fan (rock n roll elvis)
Min far var engång i tiden ett  så stor fan att han på fullaste allvar försökte övertala min mor till att jag Chistian istället för att döpas till Christian skulle döpas till Elvis. 
morsan vägrade och det hela slutade med att jag fick hete Christian och att vi senare fick en katt som kom att heta Elvis. Tack morsan. 

 
/C


Kommentarer
Postat av: Ida J

haha ling, du skriver ju bara på dödsjubeleum nu mera.
dödslängtan månne?

2007-08-18 @ 03:09:27
URL: http://saltomoNtal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0