sjuk sjuk sjuk

Jag har legat i influensa i flera dagar. trodde att jag var bättre men nu jävlas kroppen med mig igen, fryser och mår dåligt. usch. i vilket fall som hellst så måste jag sätta mgi oc få lite plugg gjort.
har nemligen fått en ny grupp att arbeta med i skolan, vilket definitivt kan vara kul.'
men inte så lätt för mig då jag inte är där utan hemma och är sjuk. jätte bra bbs HEJJA (kalmar högskola e bluff och båg ibland)
har i alla fall hittat några som jag lyckades sälja in en influensaliggandes grabb till så nu ska jag skriva min del. tyvärr kommer ja dock imorgon behöva berätta att jag inte kan vara med på redovisningen på måndag då jag sedan i mitten av oktober bestämt med min mor att vi ska åka en vecka itll värmen (typiskt att bli sjuk när man måste plugga, men bättre än under semestern) så ah jag hoppas att de går med på det och att jag infr ästa case jobbar det dubbla då jag missar biten nu.

har i alla fall när jag varit sjuk blivit om pysslad och ahft det mysigt, käkat masa glass och kollat film:)
har även upptäckt att hissingen är fylld av möss^^
hehe

plugg,sen kryapåning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0