"åh frank, du är alldelles alldelles underbar"

japp då fick jag entligen sett klart Vuxna människor igår.
idag känner jag mig lite piggare och kanske ska man byta ut "åh, frank" till "åh Christian"
är en ordentlig hemma man som bakar en kaka. flitigt.

Dock har jag lärt mig att det är FEL att vara lat.
så här var det:

JAg gick upp i morse, satt och läste och kom på idén att, åh en kaka borde jag göra.
attans inga Ägg hemma. den affären som ligger närmast liggar ca10min promenad bort.
jag är påtok förlat för att gå upp för denbacken och fattar beslutet att jag tar bussen in mot stan för där kan ja handla och totalt bara behöva gå  i 2min. både till bussen och från bussen till butiken.

sagt och gjort 15min senare var jag i stan gick till butiken plockade upp äggen, och ltie annat som behövdes går til kassan, ser att det är 2min kvartills bussen går tillbaks.. KORT JÄVELET VÄGARAR ATT FUNGERA....
det nya systemet medchip..är helt värdelöst. ja ha nytt kort och inte fungerar det för det, fast att jag bytte för att chippet va bråkigt.... KORT JÄVEL,....

så jag fick lämna varorna ta bussen tillbaka och gå till affären här.. vilket liv...

Kommentarer
Postat av: martina

men herre gud christian! tog du BUSSEN in till stan??? du vet väl att både netto och ica ligger typ fem min (1 min med cykel) från dig? fast motsatt håll från stan. hahaha! du tog precis priset som årets lataste man.

2008-04-04 @ 23:08:26
Postat av: martina igen

fast du kanske är i götelaborg vid närmare eftertanke?

2008-04-04 @ 23:09:39
Postat av: Christian

haha nä det var i göteborg. men jag kan nog ta priset som årets lataste vilekt fall med tanke på att de tog mig totalt 40minuter fram och tillbaks och ädå fick gå til laffräen sen.. uhu
hehe

2008-04-06 @ 14:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0