VECKANS LÅT- Someone like you

Japp då har det gått ännu en vecka.
Denna veckan har de varit skolstart, och de kom nya Music event managment 1:or. Vi hade även kickoff fest för ROOKIE festivalen.
Nu i helgen tog jag de mest lungt, lagade mat och mös ner mig lite. va faktistk helt underbart att bara ta det lungt och ha det mysigt. kände att jag behövde det efter denna veckan med massa beslut hit och dit.
svårt och stressigt ibland.
Så de har varit en blandad vecka med, fest,jobb,beslut mm och då va jag tvungen att leta efter en låt osm kan resurmera lite utav veckan.

har nästan lagt hela eftermiddagen eller åtminstonde kvällen på att hitta en bra låt. hitta många, men villa ha en som fånga mig just nu.

resultatet av detta blev

Revl9n med låten: "Someone like you"

http://www.virb.com/revl9n/videos/5711 (av någon jälva anlednig vill blogg.se inte visa videon jagla in här???)


Hett- och ingen mindre än Jonas Åkerlund har varit delaktig i produktinoen av videon.
.

/Cherry Red X

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skön video.
är du tillbaks i Hultsfred nu?
hoppas att du har haft en riktigt skön sommar.
kram Hanna

2007-09-02 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0