"Two of Us"- kärlek

DUO´S:

Man har inte hört något från The kills på länge,
hade lite mailkontakt med dem för ett årsedan och de pratade då lite smått om att släppa nytt, men inget har hänt.
synd.  Gitarr & bas+ trummaskin=The Kills

image2
---------------------------------------------------

The White Stripes, skulle ta ett uppehåll från varandra, blev lite annat vid sidan av. tyvär var det ett lite för kort upphåll. vilket har resulterat i att vänner eller i det här fallet fans har reagerat som när man har en bekant som har lite förkorta uppehåll från sin respektiea, och lite för ofta kanske. att man själv tykcer att "nä nu fan får det var slut". 
och ah efter att ha lyssnat på albumet icky thumb och verklgien gett det ett försök.  så är det nog dags för ett längre uppehåll eller att gå åt varsit håll och minnas altl de vackra som var.

image2
--------------------------------------------------------------

Jag som är lite svag för rock duos är himla glad att
Blood Red Shoes kommer till stockholm den 12e november. kan lätt bli en av det bästa måndagsspelningarna det här året.
med hits som "Its Getting Boring By The Sea" & "You Bring Me Down"  är de nu ute på en lång europa turné.
ett måste att kolla upp.

www.myspace.com/bloodredshoes

image2
taken by: Ben Rayner
---------------------------------------------------

Sammanfattnings vis kan jag säga at, jag saknar The Kills, jag har gjort Slut med White Stripes och jag börjar bli lite förtjust i Blood Red Shoes

/Cherry Red X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0