DAGENS SKIVA- Night falls over Kortedala

Har helt glömt av att uppdatera bloggen.
men bättre sent än aldrig.
Kom hem från Stockholm idag. blev en kort visit och hade MER än gärna stannat längre, men underbart är kort. och ingen av oss två är överdrivet långa så det uttrycket stämmer nog:)

känndes inte alls roligt att åka till hultsfred igen, det är inte mitt hem, råkar bara vara så att jag jag just nu spenderar den mesta av min tid här och har mina skivor och kläder här. Hemlös. ah. typ.  "i dont know where my home is"

många tankar som snurrar i mitt huvud just nu, men är glad och tänker på "fick jag skulle jag prenumerera på dina kyssar. Varje sekund - en livstid" (fortsätt med det:) )

När jag kom hem idag. så hade jag fått en buntskivor
och måste säg att Jens Lekman´s- "night falls over kortedala" är sjukt bra.
den som inte har lyssnat på den borde definitivt göra det. det är ett MÅSTE...

/Cherry Red X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0