Dagens Låt- Maps

Idag har jag suttit och pluggat hela dagen, en låt som motiverat mig
och fått mig att bli glad har varit
Yeah Yeah Yeahs- "Maps"

image2

"Pack up;
I'm straight;
Enough;
Oh say, say, say;you'll
Oh say, say, say;you'll
Oh say, say, say;you'll
Oh say, say, say;you'll
Oh say, say, say you'll

Wait, they don't love you like I love you;
Wait, they don't love you like I love you;
Ma-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-aps;
Wait! They don't love you like I love you
.

Made off;
Don't stray;
Well, my kind's your kind;
I'll stay the same!
Pack up;
But Don't stray;
Oh say, say, say;
I'll Oh say, say, say!

Wait! They don't love you like I love you;
Wait! They don't love you like I love you;
Ma-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-aps;
Wait! They don't love you like I love you!
Wait! They don't love you like I love you!
Ma-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-aps!
Wait! They don't love you like I love you ...


Wait! They don't love you like I love you;
Wait! They don't love you like I love you;
Ma-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-aps;
Wait! They don't love you like I love you!
Wait! They don't love you like I love you!
Ma-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-aps!
Wait! They don't love you like I love you
"

Minnen/
Cherry Red X

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Vadå för minnen? Nu Blev hon nyfiken...eller jag menar. Vem sa att det var en hon? kan ju vara en han.

2007-09-06 @ 08:56:43
Postat av: SVAR

ja du, en långt historia, som jag kanske har berättat, svårt att tförklara när du är hemlig:)

2007-09-08 @ 10:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0