Sir

Japp då har man pillat med rookie idag.
va nere på området med Hanna och planerade ltie hur vi ksa bygga upp det.
Annars idag har jag även ringt runt och grejjat med lit bokningar
för The fume ( www.myspace.com/fumethe) och för Vitamin Sea.
går framåt, får se va de hela resulterar i.

Nu när jag kom hem såg jag även att jag hade fått brev från skatteverket, misstäntke medengång vad det var. och visst stämmde det

nu heter jag inte längre Christian Ling
utan Sir Christian Ling, en liten kul grej haha
men Christian är fortfarande mitt tilltalsnamn, komer bli riktigt kul att visa leg i framtiden haha...

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är fan bäst! =)
Fick du pröjsa för det?

2007-06-05 @ 16:27:52
URL: http://annat.bloggagratis.se
Postat av: cherryredx

nope kosta inget haha

2007-06-05 @ 16:53:18
Postat av: Olle

Vad fin du är Sör

2007-06-10 @ 23:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0