The Fume- fler och fler fans

Det rullar på mer och mer för The Fume
fixat fler och fler spelningar, och nästa bli på Nyårafton.
kan inte bli så mycket bättre avslut på 2007 och start på 2008 än så.

har även blivit omnämda i musiktidnign i brazilien. riktigt skönt att se.
Förra veckan när de va och lirade på Dirty Harrys i skåne så blev Filip Hissad, av några lyckliga skånepågar.
Denna helgen har de spelat in en låt för en reklamfilm som kommer snart.

MEN
det bästa hände idag när jag kommer från jobbet kliver in i lägenheten och hör att det är någon som tjoar och spelarar Get Naked.(Fume´s gamlla verison med sax och grejjer) knackar på han dörr och frågar va han (hon jag hyr rum hos har en son på 17år) hittat detta,
inte helt förvånad blev ja när han svarade myspace. men de bästa va: "de heter The Fume, ett riktigt bra band från Göteborg"  haha jag började garva, och förklara hur läget va, att jag gör management för de grabbarna. gick och hämta en singel till honom. och nu hör ja hyr han sitter oh diggar...


bra musik helt enkelt
bra management helt enkelt
bra kombination helt enkelt

//Cherry Red X

Kommentarer
Postat av: gosia

haha! bra jobbat granne! :)

2007-12-10 @ 22:39:38
URL: http://sunfeather.blogspot.com
Postat av: Ohe

Dirty Frank, Dirty Frank! :P

2007-12-10 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0