Jävla människor!

Först och främst vill jag börja med en rättelse, Fume spelade inte på Dirty Harrys, utan Dirty FRANKS.. (tack åter igen olle hehe), måste va någon skada ifrån barndommen då jag vet att denna bok
stod i mors och fars bokhylla hemma i fina Björboholm, det är någon gammla deckare, typiskt mor och far
att utsätta sin son för något så dramatiskt att han inte kan skriva dirt franks ens hehe.

ska bli sjukt gött att få åka och hälsap å alla hemam i göteborg snart:)<3..

Men just nu ska ja svära lite åt vissa jävla människor.

Den första som ja kastar svordommar på är en tjej i Sthlm. 
träffades i sommras någongång och sa hej. 
vilketfall som helst har denna personen skaffat pojkvän vilket är kul för dem. han är dock väldigt avudsjuk.
så jag och hon har ingen kontakt alls nu. förutom då hon smsar och undrar om jag är på exempelvis Debaser.
"känns så jobbigt om vi ska gå dit om du är där"... Helt jävla seriöst. kan man inte uppföra sig som vuxna jävla människor och slappna av. Så oerhört tröttsamt ohc de känsn jävligt ah.. så störande bara att man inte ens kan va på samma klubb. va spelar de för roll, mig gör det då inget.

Näste svordom går till en liten klangranka..
känns bara jävligt komiskt.

Den mest tråkiga svordomme ngår faktiskt tll mitt gamla ex. v i var i hop i två år och ah det är väl ganska exakt ett årsedan de tog slut. och ah tiden ha sin gång och vi har inte pratats vid så mycket. eftersom de faktiskt varit väldigt kännslosamt.
men nu de senaste har vi börjat prata igen, vilket jag har varit oerhört gladöver, verkligen känn att fan va rolgit att vi kan prata igen. vill ju att man ska kunna va vän.
Men igår efter julbord ohc lite efterfestande på Indigo så får jag ett sms, kan inte du ringa mig snälla..
och ah som så många gångerförr fick jag exakt den gammla kännslan i magen "jaha ii huuh uh"
och ringd upp men sa at ja satt dumt till. men på vägen hem ringde ja upp.. och de resulterade i "tycker de känsn svårt att prata och umgås me dig, de väcker så mycket minnen, så tror de e bäst att vi låter bli" JAHA!

självklart är jag alltid snäll å trevlig och har svarat alla visst de e lugnt. DEt är även lugnt, för jag är inte särskillt intresserad av att umgås med folk som tycker att de är svårt,jobbigt eller liknande att umgås me mig.
så 'Bye Bye om man inte kan ha en avslappnad relation.

Men en sak har ni alla gemensamt och det är att ni tycker att  jag är Bäst.
och ah de har ni ju uppenbarligen jävligt rätt i.



///Cherry Red X


ps. finns dock ännu mer underbara människor som förtjänar solsken, olle, ida,filip,daniel, gosia, martina, johannes , ah listan är långt!! får inte heller glömma lilla Lina i pite, Ds.

Kommentarer
Postat av: Ida J

hehe glöm nu inte det söta lilla svaret du skickade iväg till svordom nr ett =).

2007-12-11 @ 17:07:00
URL: http://saltomoNtal.blogg.se
Postat av: anna

Herre Gud! R E S P E C T find out what it means to me. Jag tycker inte alls att du är bäst. Just nu tycker jag mest du är väldigt osnäll.

2007-12-12 @ 02:13:28
URL: http://includingmisspennylane.blogg.se
Postat av: martina

sötnos!

2007-12-12 @ 13:48:38
Postat av: Anonym

du undrar vem det är som skriver. så du tar bort så att ingen ser. du tycker att människor som är som du är dåliga och du blir arg på dom. trots att du är likadan själv. liten, ynklig och med orden som ditt enda vapen. men oss når du inte, och jag hoppas du träffar många många vänner för världen har inte tid med dina dumheter.

2007-12-12 @ 22:13:25
Postat av: kinder

jag skulle va sjukt nöjd med detta verk om jag va i din frilla. roligt med uppståndelse! yeehaaaw

2007-12-12 @ 23:59:56
Postat av: Cherr Red X

Förstår verkligen inte vad herr eller fru okänd menar med sina argument. ligger inte i mitt intresse heller. Men de verkar vare en persson som är väldigt arg och ledsen på mig. det är tråkigt att höra. Jag mår prima och jag hoppas att även du skall göra det. hoppas att ävne du hittar många vänner.

2007-12-13 @ 12:45:54
Postat av: Anonym

jag menar precis det att snälla ta vara på din tid och låt inte andra behöva lida för att du inte kan se vad klockan visar. sluta upp med ditt eviga tramseri och läs dina egna visdomsord högt för dig själv. jag tror inte du mår prima men gör du det så behöver du inte slå ner andra för att komma först i kön.

2007-12-14 @ 19:00:07
Postat av: Cherr Red X

förstår inte vad du menar med "ditt eviga tramseri" eller "vad klockan visar" och inte så mycket av vad du menar i huvudtaget, men du menar säkert väl. och jag mår faktiskt prima och är lycklig med det mesta jag gör. men tackar defenitivt för visat inrese. och självklart slår jag inte ner någon som "står framför i kön" vad det nu innebär. men ok. hoppas att du som jag mår fint.

ta hand om dig vännen. vem du nu än är. :)

2007-12-15 @ 03:33:16
Postat av: Cherr Red X

måste även tillägga att person annonym, verkar verkligen tro sig känna mig. men hon/han tror helt fel vilekt man märker på argument och tror att ja mår dåligt. verkar vara någo msom pratar om sina egna visdoms ord, och sin poesi, förstår mig inte på den där människan alls som visar så stort intresse ohc har så mycket att säga till om.
är du bitter?

2007-12-15 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0