Igår Och Imorgon

Igår var det en fin fin dag.
Verkar som de blir fin deal för THE FUME


Igår va jag även på releasfesten för Cornelis projektet.
där Nina Ramsby och många andra medverkande artister var och framförde låtarna.
Egentligen känns det som en jävligt pretto grejj att göra, men riktigt bra. så

idag händer väl ingetting specielt, inte vad jag vet just nu.

Imorgon ska det i alla fall bli bra.
Då ska jag äta lunch med min mor och min syster
plus plocka upp nya boots:):):)
sen kommer även världensbästa Granne till Stockholm.

så det ska bli kul.

//Cherry Red X


Kommentarer
Postat av: Lingan

pssst.. bootsen är mina bara så du inte glömmer

2007-12-06 @ 15:35:09
Postat av: gogo

åhhh det var härligt att ses granne. puss!

2007-12-10 @ 00:58:11
URL: http://sunfeather.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0