Flykt soda

Efter en intensiv vecka i Stockholm vaknade jag upp ruskigt bakfull i mitt rum i lördags och kände
att jag a tvungen att fly långtbort.
visste at Kaule åkt till våra vänenr i uppsala, gick upp ur sängen och slängde ner min nessesär och kläder.
lämade böcker på iblioteket, köpte vin, och hoppade på tåget ut mot Uppsala i sista sekund.

Ringgde Ida och de andra och sa att jag var på väg. åkte till ida som bor precis på gränsen av stan som ändå är ltie land. va skönt drack vin i va ute och festa å hade kul. va riktigt skönt att komma dit.


Flyktsoda


Kommentarer
Postat av: Ida J

"precis på gränsen" just det.

2007-12-10 @ 23:45:00
URL: http://saltomontal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0